понеделник, 10 октомври 2011 г.

Единственият начин да вършиш страхотна работа е да обичаш това, което правиш.


Понякога живота те удря по главата с тухла. Не губете вяра. Убеден съм, че единственото нещо, което ме караше да продължавам бе, че обичам това, което правя. Трябва да откриете това, което обичате. Това е вярно, както за работата ви така и за любимите ви. Вашата работа ще заема голяма част от вашия живот и единственият начин да бъдете напълно удовлетворени е да вършите това, което смятате за страхотна работа. Единствения начин да вършиш страхотна работа е да обичаш това, което правиш. Ако не сте го открили още, продължавайте да търсите. Не се примирявайте. Като всички въпроси свързани със сърцето, ще откриете, това, което търсите. Като всяка добра връзка става все по-добре и по-добре като минават годините. Така че, продължавайте да търсите, докато не го откриете. Не се примирявайте.
Стив Джобс, реч при завършването на випуск 2005, Stanford University
Тази седмица почина една от най-вдъхновяващите и впечатляващи личности на нашето време.

Не мисля, че ще кажа нещо повече от всичко, което се изписа и се каза по адрес на Стив Джобс.

Знам само, че за мен Стив Джобс е символ и на една много лична промяна, която постави началото на един много обичан от мен свят. Работата, която обичам. Хората, с които прекарвам всеки ден най-малко по 8 часа и технологиите, които не са просто средство и платформа, а нов начин на мислене и чувстване, създаване и творчество в ежедневната работа. Всички тези неща промениха много в мен и аз няма как да не съм благодарна за това, защото макар и малка частица, то ме кара да обичам още повече това, което правя - всички проекти и всички думи.


В една неделя, която е толкова пълна с хора, срещи, работа, проекти и напрегнато усещане, дали ще се справя, както беше днешната за мен, осъзнавам, че наистина най-важното нещо е да обичаш това, което правиш и то да те кара да се чувстваш щастлив, доволен, пълноценен.

В края на деня остава само това...



image by noppyfoto1