петък, 21 ноември 2008 г.

Какво е за теб Медийният панаир?

Понякога е странно как едно събитие може да те промени толкова много. Просто събитие...Една седмица, 5 дни, няколко дискусии... знаеш, че има нещо тази седмица във Факултета. Хубаво, ще има нещо различно от традиционните лекции... но надали ще е нещо уникално.
Сигурно така съм си мислила миналата година в дните преди медийния панаир. Но когато нещо се случи, когато мине време и се обърнеш назад откриваш, че това не е било просто обикновено събитие, и никога няма да бъде за теб. Защото медийният панаир може да промени много. И да, той наистина направи много за мен. Научи ме на много и ми даде много. Продължава да го прави и днес, когато вече имам възможността да бъда един от организаторите му.
Там, на медийния панаир за първи път открих PRoPR, а шест месеца по-късно вече бях стажант там. И именно сега, когато се връщам назад, когато съм и от другата страна на това събитие, осъзнавам колко лично и скъпо е то за мен. Едно събитие, което ми даде необходимото вдъхновение да продължа да се развивам в сферата на публичната комуникация, а с това и прекрасните хора, с които работя днес.
Събитие, което наистина беше интересно, полезно, живо и човешко. Събитие с емоция и нетърпеливо чувство на вълнение, събитие, което усещаш, че е направено точно за теб.
А именно в това е и силата на медийния панаир, неговата мощ и значение – това е неговата емоционалност. Всеки усеща събитието лично за себе си, усеща го близко, с отношение към самия него. В него са първите срещи, първите въпроси, дискусии и запознанства с хората, които до преди дни си гледал само по телевизията или чел в печата.
Там, няма академична йерархия. Там, ти си равен с преподавателите, с доказани журналисти с многогодишен стаж. Там, можеш да заявиш амбициите си, да докажеш себе си, без граници, без страх от оценки и неудобни въпроси. Там, можеш да откриеш мечтаната работа, но можеш да откриеш и себе си.
А иначе Медийният панаир е просто събитие. Но твоето събитие. Твоето време, твоето място, твоите теми, гости и въпроси. Събитието, което вярвам ще запомниш лично за себе си и ти самият.
Събитие, което вярвам си заслужава стоенето да късно през нощта, заслужава си да го посетиш (от 1 до 5 декември във ФЖМК).
Сигурно ще ти пиша и другата седмица за него. Но за сега можеш да се насладиш на собствения му блог - ТУК, а можеш да му станеш и приятел във фейсбук. А след това да се присъединиш към специлната група пак там.